Veelgestelde Vragen

Hoe bestel ik loten?
Op de pagina loten kopen kun je het formulier invullen met je naam, adres, email, telefoon nummer en het aantal loten.

Wat is een ordernummer?
Bij het bestellen van loten ontvang je een ordernummer.
Dit nummer is gelinkt aan de bestelling en word gebruikt voor de betaling.
Na de bestelling ontvang je ook een email ter bevestiging van de bestelling met het ordernummer.

Ik ben mijn ordernummer kwijt.
Geen paniek, navigeer naar de overzichtĀ pagina en log in.
Je vind daar een overzicht van alle orders, loten en eventueel gewonnen prijzen.
Het ordernummer van een bestelling zie je rechts boven bij de bestelling. (rood nummer in de hoek)

Kan ik mijn bestellingĀ annuleren?
In de bevestigingsmail van de bestelling vind je een link om de bestelling te annuleren.
Betaalde bestellingen kunnen niet geannuleerd worden en je kunt je geld niet terug krijgen.

Kan ik mijn bestellingĀ bewerken?
In de bevestigingsmail van de bestelling vind je een link om de bestelling te bewerken.

Ik heb betaald, maar nog geen lot nummers ontvangen.
Je zou de lot nummers moeten hebben ontvangen binnen een uur.
We sturen de lot nummers per email naar je toe en de lot nummers worden ook toegevoegd op jouw overzichtĀ pagina.
Als je geen email hebt ontvangen en de lot nummers staan niet in het overzicht terwijl de bestelling op betaald staat neem dan even contact met ons op onder vermelding van het ordernummer.

Hoe weet ik of ik een prijs ontvangen heb?
Na de trekking door de notaris ontvang je een email van ons.
Je kunt dan op deĀ overzichtĀ pagina zien of je winnende lot nummers hebt.

Hoe worden de loten getrokken?
Wij versturen alle uitgegeven lot nummers naar de notaris.Ā De notaris kiest tijdens de trekking een volledig willekeurig lot nummer per prijs. De trekking van de loterij is openbaar.

Waar word het geld voor gebruikt?
Wat we precies doen metĀ het geld, vindt u op de pagina over de stichting.

Heb jeĀ nog geen antwoord op Ā je vraag?
Stuur dan een berichtje via het contactformulier.